czwartek, 19 lipca 2012

„wydajesz się nieszczęśliwa”

Usłyszałam ostatnio coś na temat bloga i sama nie wiem, czy to do końca prawda. Nie dotyczy to tylko tego co ja piszę, ale ogółu. Mianowicie „jest ci źle, nie masz się komu wygadać, nikt cię nie kocha, świat jest beznadziejny, a więc zrób to co każdy na twoim miejscu – załóż bloga. ” Jeśli chodzi o mnie to wpisy mogą być lekko emocjonalne, bo ja taka jestem, aczkolwiek kolega, który też pisze bloga, powiedział mi, że po moich wpisach można wywnioskować, że jestem nieszczęśliwa. To nie do końca tak.. Być może jest mi czasem źle, bo pogoda jest nie taka,bo ludzie są zawistni, bo usłyszałam smutną wiadomość, bo po prostu na kimś się zawiodłam. Co by się jednak nie działo nie mogę powiedzieć, że jestem nieszczęśliwa. Powiedziałabym raczej, że nie mam szczęścia, ale nie jestem nieszczęśliwa. Dla mnie to oddzielne kategorie, choć pewnie dla wielu znaczy to samo. Nie mieć szczęścia a być nieszczęśliwym to zupełnie coś innego.
Pozdrawiam wszystkich, którzy piszą, bo po prostu to czują. Nie tylko dlatego, że nie maja się gdzie wygadać. Tu jest zupełnie inny świat. Tworzymy go wspólnie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz