środa, 7 stycznia 2015

co u mnie?

Witajcie kochani,

jednak prowadzenie bloga, pisanie pracy dyplomowej, robienie projektu, przygotowywanie do sesji (na szczęście ostatniej już) i wychowanie dziecka nie jest tak proste jak myślałam! Dzień jest za krótki, noc wydaje się za długa, a malutka chyba nieco zbyt grymasi ostatnio. Jest ciężko, ale podejrzewam, że to dlatego iż ten nieszczęsny inżynier męczy mi głowę. Po egzaminach będę z pewnością spokojniejsza! Jedyny plus tego wszystkiego? Stres zjada moją wagę! Wiem, że to nie zdrowe, ale nie głodzę się. Jem normalnie. To ta mała istotka, przy której tak biegam pomaga w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Bądź co bądź, ale znów czuje, że mam mięsie ;-) Cukiereczek jest coraz cięższa, a bawienie jej to tylko potwierdza. Tak właśnie mijają nasze dni, a korzystając z chwili kiedy księżniczka postanowiła troszkę poleżeć bez płaczu, pomyślałam, że wejdę i sklecę pare zdań. Bo tęsknię! O.

Jak spędziliście Święta ?
Sylwester był udany?
Mam nadzieję, że tak. W Nowym Roku życzę Wam samych sukcesów, spełnienia jak największej liczby marzeń, osiągnięcia nieosiągalnego, prawdziwej miłości, życia bez zmartwień, pieniędzy, szczęścia.

Zastanawiam się nad jakimś TAGiem?!
Kto mi coś podpowie?

Udanego Dnia !
Dianeczka♥
 Chodźcie na Instagram ↓↓



♫ #day25
A song that makes you laugh.
Meghan Trainor - All About That Bass

24 komentarze

  1. tak to jest z bobasami :) śliczna księżniczka :*
    wszystkiego dobrego dla Was w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poradzisz sobie :) wierze w Ciebie ... ja też mam sesje ale jakoś damy radę :* buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bobasek :)
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To w sumie normalne, że w takim nawale zajęć ciężko jest znaleźć czas na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. ale myślałam , że wygospodarowanie czasu nie będzie takie trudne;)

      Usuń
  5. piękny bobasek :)
    gratulacje, że tak świetnie sobie ze wszystkim radzisz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejszego Nowego Roku :-) spełnienia marzeń planów i duużo zdrówka radości i miłosci dla Was!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tęskniłam :* Jak zaliczysz wszystkie egzaminy to koniecznie wracaj :) buziaczki dla Dianeczki i szczęśliwego nowego roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest mój plan!:) ale myślę, że do tego czasu coś i tak tu się pojawi! mam nadzieję :)

      Usuń
    2. I jak znajdziesz jakiś fajny tag to możesz mnie nominować bo sama bym się znowu w coś pobawiła :)

      Usuń
    3. Super :) i faktycznie na insta jesteś częściej niż tutaj :P

      Usuń
    4. niestety, a może i stety ;p

      Usuń
  8. Cześć. Śliczną masz córeczkę. Trzeba się jakoś dobrze zorganizować, żeby pogodzić te wszystkie obowiązki. Trzymam kciuki, żebyś sobie dała radę. Trzeba wierzyć w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrzymalosci Moja Droga!:) Bobasek jest uroczy!:)

    OdpowiedzUsuń