"... nadzieja polskiej wokalistyki!"

Witajcie kochani, 
dawno mnie nie było (jak zawsze zaczynam od wytłumaczenia), ale pochłania cały mój czas moja mała istotka, która tylko i wyłącznie na rączkach jest zadowolona, a jak jest u dziadków to też nie odpoczywam. Piszę pracę inżynierską. W sumie to już bardziej przy końcu jestem, przynajmniej tak mi się wydaje! Mam nadzieję, że zaczekacie na mnie jeszcze troszkę, a obiecuję na pewno wrócić!

Często jestem na Instagramie i na Facebooku. Możecie zaglądać.

Jeśli to nie jest perfekcyjne, to ja nie wiem co jest! 
Perfect & Igor Herbut (LemON) KOCHANI MOI! 
Dumna jestem jak paw!


Post użytkownika Official FanClub zespołu LemON.

Cudowni prawda?♥♥





Sprzedaje ciuchy na szafie - link macie obok!
Zajrzę do Was z ciekawą notką już niedługo!

Tymczasem komentujcie moje guru!
Podoba Wam się występ Igora z zespołem Perfect?
Serce mi krwawi, że nie pojechałam do Łodzi! 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentarze:

  1. Igor ma świetny głos, muszę przyznać ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. FAKT! Głos Adama też był niezły szkoda, że juz go nie ma, ale mam nadzieję, że spełnia w tej chwili marzenia i realizuje się :)

      Delete
  3. Powtorze sie z dziewczyna u gory ale Igor ma swietny glos taki.. trafiajacy! A w tym polaczeniu to juz w ogole bajka! *_*

    versjada.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niesamowite jest to jak szybko mineły te pierwsze lata od pierwszego ich koncertu premierowego w Wawie, a ja wciaz mam ciary kiedy ich slucham !

      Delete