piątek, 13 marca 2015

"... nadzieja polskiej wokalistyki!"

Witajcie kochani, 
dawno mnie nie było (jak zawsze zaczynam od wytłumaczenia), ale pochłania cały mój czas moja mała istotka, która tylko i wyłącznie na rączkach jest zadowolona, a jak jest u dziadków to też nie odpoczywam. Piszę pracę inżynierską. W sumie to już bardziej przy końcu jestem, przynajmniej tak mi się wydaje! Mam nadzieję, że zaczekacie na mnie jeszcze troszkę, a obiecuję na pewno wrócić!

Często jestem na Instagramie i na Facebooku. Możecie zaglądać.

Jeśli to nie jest perfekcyjne, to ja nie wiem co jest! 
Perfect & Igor Herbut (LemON) KOCHANI MOI! 
Dumna jestem jak paw!


Post użytkownika Official FanClub zespołu LemON.

Cudowni prawda?♥♥





Sprzedaje ciuchy na szafie - link macie obok!
Zajrzę do Was z ciekawą notką już niedługo!

Tymczasem komentujcie moje guru!
Podoba Wam się występ Igora z zespołem Perfect?
Serce mi krwawi, że nie pojechałam do Łodzi! 

8 komentarzy

  1. Igor ma świetny głos, muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;) uwielbiam ich głosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAKT! Głos Adama też był niezły szkoda, że juz go nie ma, ale mam nadzieję, że spełnia w tej chwili marzenia i realizuje się :)

      Usuń
  3. Powtorze sie z dziewczyna u gory ale Igor ma swietny glos taki.. trafiajacy! A w tym polaczeniu to juz w ogole bajka! *_*

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jest to jak szybko mineły te pierwsze lata od pierwszego ich koncertu premierowego w Wawie, a ja wciaz mam ciary kiedy ich slucham !

      Usuń