Fajne rzeczy part1.

Zaczynamy nową serię.
Ciągle zastanawiałam się jak Wam pokazać "fajne rzeczy" - mianowicie jak je zatytułować. "Fajnych rzeczy" w sieci jest mnóstwo. Zaczęło się bodaj od Kasi Napiórkowskiej, którą uwielbiam czytać i oglądać. Fala "fajnych rzeczy" zalała internet, a ja zostałam na końcu. Jak zwykle. Dziś natomiast w przerwie między sprzątaniem, praniem, gotowaniem i lataniem za córeczką po mieszkaniu (zaczęła raczkować - ma 8 m-cy) pomyślałam, że w końcu do Was zajrzę i coś tu sklecę.
Zaznaczam od razu, że rzeczy przeze mnie tu udostępniane, są wyszukane, znalezione, odkryte przez ostatnich kilka tygodni, miesięcy i podobają się... mi. Niczego Wam tu nie chcę narzucać - chcę się tylko podzielić tym co uważam za fajne, ciekawe, zabawne.
Mam nadzieję, że będziecie czerpać wiedzę i przyjemność z tej serii.

1. Mike Dooley "Świat nieograniczonych możliwości" - osobiście przeczytałam tylko kilka stron szukając zupełnie czegoś innego na półkach z książkami, ale nawet nie spostrzegłam, że minęło pół godziny jak stałam z tą książką w rękach. Niestety nie mogłam jej wziąć, bo jak już wspomniałam przyszłam po coś innego, a budżet nie pozwala mi na niezaplanowane wydatki. Przykre, że nie mogę wydać na literaturę tyle ile bym chciała!

2. Orange Is the New Black -  zaczęłam oglądać pierwszy sezon

3. YouTube - kanał TheOleskaaa - uwielbiam jej vlogi i inspiracje!

4. BLOG - Modelka Plus Size przepiękna Nadia Aboulhosn

5. Instagram @cupofcouple

6. Muzyka 







7. Naturalne kosmetyki tutaj kneipp.pl


♥ ♥


Mam nadzieję, że post się podobał. Zapraszam na mój Instagram.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentarze:

  1. fajny post
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też słuchałam kiedyś Eminema. A dokładniej to tłumaczyłam Jego kontrowersyjne teksty piosenek. I skończyłam przez to na Filologii Angielskiej.

    ReplyDelete
  3. Kasię też lubię. Rzeczowa jest i sympatyczna. Ale do Oli się jakoś przekonac nie umiem...

    ReplyDelete
  4. Ja również niedawno rozpoczęłam oglądanie wspomnianego przez Ciebie serialu. Póki co nawet dobrze mi się go ogląda :) co do kanałów na yt to jest ich wiele, wiele blogerek jest wartych polecenia i bez wątpienia Ola jest jedną z nich.

    ReplyDelete
  5. Każdy z Nas ma ulubioną listę rzeczy, do których lubi wracać. Zajefajna z Was Rodzinka <3

    ReplyDelete