wtorek, 28 lipca 2015

Fajne rzeczy part1.

Zaczynamy nową serię.
Ciągle zastanawiałam się jak Wam pokazać "fajne rzeczy" - mianowicie jak je zatytułować. "Fajnych rzeczy" w sieci jest mnóstwo. Zaczęło się bodaj od Kasi Napiórkowskiej, którą uwielbiam czytać i oglądać. Fala "fajnych rzeczy" zalała internet, a ja zostałam na końcu. Jak zwykle. Dziś natomiast w przerwie między sprzątaniem, praniem, gotowaniem i lataniem za córeczką po mieszkaniu (zaczęła raczkować - ma 8 m-cy) pomyślałam, że w końcu do Was zajrzę i coś tu sklecę.
Zaznaczam od razu, że rzeczy przeze mnie tu udostępniane, są wyszukane, znalezione, odkryte przez ostatnich kilka tygodni, miesięcy i podobają się... mi. Niczego Wam tu nie chcę narzucać - chcę się tylko podzielić tym co uważam za fajne, ciekawe, zabawne.
Mam nadzieję, że będziecie czerpać wiedzę i przyjemność z tej serii.

1. Mike Dooley "Świat nieograniczonych możliwości" - osobiście przeczytałam tylko kilka stron szukając zupełnie czegoś innego na półkach z książkami, ale nawet nie spostrzegłam, że minęło pół godziny jak stałam z tą książką w rękach. Niestety nie mogłam jej wziąć, bo jak już wspomniałam przyszłam po coś innego, a budżet nie pozwala mi na niezaplanowane wydatki. Przykre, że nie mogę wydać na literaturę tyle ile bym chciała!

2. Orange Is the New Black -  zaczęłam oglądać pierwszy sezon

3. YouTube - kanał TheOleskaaa - uwielbiam jej vlogi i inspiracje!

4. BLOG - Modelka Plus Size przepiękna Nadia Aboulhosn

5. Instagram @cupofcouple

6. Muzyka 







7. Naturalne kosmetyki tutaj kneipp.pl


♥ ♥


Mam nadzieję, że post się podobał. Zapraszam na mój Instagram.



8 komentarzy

  1. fajny post
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też słuchałam kiedyś Eminema. A dokładniej to tłumaczyłam Jego kontrowersyjne teksty piosenek. I skończyłam przez to na Filologii Angielskiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasię też lubię. Rzeczowa jest i sympatyczna. Ale do Oli się jakoś przekonac nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również niedawno rozpoczęłam oglądanie wspomnianego przez Ciebie serialu. Póki co nawet dobrze mi się go ogląda :) co do kanałów na yt to jest ich wiele, wiele blogerek jest wartych polecenia i bez wątpienia Ola jest jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z Nas ma ulubioną listę rzeczy, do których lubi wracać. Zajefajna z Was Rodzinka <3

    OdpowiedzUsuń