sobota, 12 czerwca 2010

drugi etap życia – tylko teoretycznie

Widzę, że list Georga Bayrona nie bardzo was zachwycił. Mnie jednak tak. Pochodzi on z książki Bertolda Merwina wydanej w 1922 roku. Jeżeli ktoś z was wiedziałby, gdzie można tą książkę zdobyć – piszczcie ! Będę wam ogromnie wdzięczna.
Czas płynie niesamowicie szybko. Za dwa tygodnie koniec roku. Koniec drugiej klasy LO, a od września klasa maturalna. Ten rok nie należał do najlepszych i nie mam się czym wam pochwalić, ale żyję nadzieją, że klasa maturalna i sama matura usatysfakcjonuje zarówno mnie jak i moich najbliższych, zwłaszcza mojego tatę, dla którego wciąż jestem jego mała dziewczynką.
A co do tej magicznej 18-stki ? Zmieniła się tylko liczba, jak dla mnie. Być może jestem dorosła, ale trzeba to wykorzystać w jakiś normalny sposób, a nie „szpanować” dowodem po sklepach ( choć nie ukrywam, że nie mam ochoty pójść i pokazać tej zołzie z monopolowego, że teraz kupię co mi się będzie podobało i na co będę miała ochotę ).
Poza tym zero pozytywnych w życiu zdarzeń. No może jedno – dostałam wymarzony prezent. I za to Ci dziękuję kochanie.

SZUKAM. . .
. . przywieszki do łańcuszka z napisem LOVE. Coś podobnego do tego : <klik> ale żeby był sam napis z połączonych liter. Wiecie o co mi chodzi ? Dajcie znać jak ktoś coś takiego znajdzie.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz