nie wiem

Niesamowity prąd, dreszcz zalewał moje ciało. Zapomniałam już jak to jest. Zapomniałam jak to się czuje. Jedyne czego mi teraz trzeba to zauroczenia - no naprawdę. Rozsądek wygrywa, ale jest już osłabiony, bo serce się nie poddaje. Jest dziwnie.
Wiem, że nie mogę tak myśleć, nie mogę być egoistką, nie mogę być.. Wpadłam w środek twoich ciemnych oczu. Potrzebowałam zapewnienia, że jest dobrze, mimo tej ciszy, która wydawała się być nieprzerwana. Dostałam je, chyba z nawiązką. Tylko co ja mam teraz z tym zrobić?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

51 komentarze:

  1. A... dlaczego miałabyś uciekać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ponieważ ten facet nie jest dla mnie odpowiedni, wiem to

      Delete
    2. można powiedzieć.. pies na baby

      Delete
  2. Na razie proponowałabym czekać na rozwój zdarzeń, może to szansa na początek czegoś ciekawego :)
    Nawet fajnie się tak zauroczyć, trochę mi tego brakuje...

    ReplyDelete
  3. Ciesz się, nie rób głupstw i daj się ponieść uczuciom! W końcu, co masz do stracenia? Ja trzymam kciuki i wierzę, że się wszystko ułoży :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie to nic do stracenia nie mam, ale jeśli to nie wypali a ja nie pochamuje emocji , mogę miec złamane serce.

      Delete
  4. Po prostu... przyjmij to i daj życiu pobiec w odpowiednim kierunku.

    ReplyDelete
  5. Skoro dostałaś zapewnienie to wszystko ok... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś jest nie do końca jasne, niby dostałam zapewnienie, ale teraz np jest cisza..

      Delete
  6. może warto poczekać ... jak sytuacja się rozwinie :)

    ReplyDelete
  7. będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój blog i również go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete
  8. Próbuj, nawet gdyby miało później boleć, to chyba lepiej spróbować, niż żałować, że się czegoś nie zrobiło.
    ju-es-ej.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  9. Znalazłam trochę czasu, aby poprzez zabawę napisać nową notatkę, w której po prostu wyrażam siebie. Zapraszam, jeżeli wśród świątecznego zgiełku znajdziesz trochę czasu.
    ju-es-ej.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  10. Też potrzebuję zauroczenia... na nowo w obecnym chłopaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to musi przyjść samo, nie da się tego włączyć ani wyłączyć kiedy się chce , niestety .. ;)

      Delete
  11. Replies
    1. nie chyba tylko na pewno ! :) korzystaj z tego co daje Ci życie :*

      Delete
  12. Korzystać! :) Byle z głową.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym włączyć rozum, ale na to już chyba za późno.. ;)

      Delete
  13. Wszystko! Byle nie stracić kontroli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie a jak się przed tym uchronić?

      Delete
  14. No to teraz chyba wszystko jest już na dobrej drodze? Chyba warto zaryzykować? :)

    ReplyDelete
  15. W czym dokładnie się ze mną zgadzasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. praktycznie we wszystkim :)czytając twój post czułam się jakbyś opisała dokładnie mnie :)

      Delete
  16. Każdy lubi być czasem egoistą. I czasami naprawdę trzeba nim być.
    Pozdrawiam, wesołych świąt. ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale czy to zdrowe?
      również wesołych świąt

      Delete
  17. carpe diem :)
    Korzystaj z każdej chwili i nie żałuj niczego. W końcu jakoś trzeba sobie zapracować na wspomnienia, które w przyszłości będziesz opowiadać dzieciom :p

    zapraszam.

    ReplyDelete
  18. Musisz spróbować ♥
    Kochana masz świetnego bloga, fajnie by było gdybyś wpadła do mnie i jeśli by Ci się spodobało zaobserwowała i została na dłużej ♥

    ReplyDelete
  19. http://pofilmowanaa.blog.onet.pl/2012/12/27/sciema-sypie-ci-sie-prosto-z-ust/ przecztaj , prosze

    ReplyDelete