jak długo?

Za dużo skrajnych emocji. Targają mną jak tylko mogą i myślą, że się szybko poddam. Otóż nie, walczę o przetrwanie w świecie pełnym naiwności i niebezpieczeństw, które czekają na błąd z mojej strony. Popełniam ich dużo, dlatego nie trzeba się zastanawiać zbyt długo jak teraz wyglądają moje losy. Przez pewien czas wszystko stało w miejscu i wciąż przeżywałam retrospekcje! Ale lubię to. Jest niesamowity. Co najważniejsze nie mówię tu o kimś o kim pisałam wcześniej (bo dobrze przewidywałam, że happy endu nie będzie). I chyba jest jak powinno być. Dzieje się powoli, aczkolwiek ostatnio przyspieszyłam akcję. Stał taki... bezbronny. A jego usta smakowały jak cała czekolada świata! Mam go na wyciągnięcie ręki, miałam go od zawsze. I wiecie co? Poczekam...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

62 komentarze:

  1. Czekaj. Gdzie się człowiek spieszy, tam się diabeł cieszy. Czy jak to tam było.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba tak było jak napisałaś ;)
      Poczekam, poczekam ..

      Delete
    2. A myślisz, że warto? Że naprawdę warto?

      Delete
    3. W takim razie... Powodzenia. Po prostu powodzenia.

      Delete
  2. vice versa ! :D

    dokładnie umieściłabym to samo co właśnie Ty napisałaś u mnie na blogu :D

    ReplyDelete
  3. No i cierpliwość może Ci się opłacić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chociaż ja sama nienawidzę czekać.

      Delete
    2. Nikt nie lubi chyba, ja zawsze byłam w gorącej wodzie kąpana, ale teraz chyba powinnam poczekać :)

      Delete
    3. Nikt nie lubi, ale to zawsze wychodzi na dobre, więc jak Ci zależy, to poczekaj :)

      Delete
  4. Ja tak samo próbuję walczyć w tym świecie nienawiści. Niestety jest już on tak przepełniony fałszerstwem itp, że trudno tu się odnaleźć...

    ReplyDelete
  5. Cierpliwość zazwyczaj skutkuje dobrymi rzeczami :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Nie lubię czekania. Rozstraja mnie to psychicznie. ;)

      Delete
    2. Czasami warto :) nie myśleć o tym po prostu pozwolić temu biec samoczynnie :)

      Delete
  7. Replies
    1. MAM taką nadzieję, nie chciałabym się zawieść, ale przyjmę co los da:)

      Delete
    2. Każda porażka uzbraja Nas w siłę i uodparnia na ból. Pamiętaj o tym. Choć dla mnie samej to cholernie ciężkie do pojęcia.

      Delete
    3. Rozumiem, dzięki :) Będę o tym pamiętać

      Delete
    4. Uważasz, że każdy zasługuje na drugą szansę?

      Delete
    5. Tak każdy zasługuje na drugą szansę:)

      Delete
  8. To miło, heh;) Zawsze fajnie znaleźć gdzieś daleko od siebie bratnią duszyczkę, dziwię się też, ze tak idealnie trafiłam w Twój gust muzyczny, z reguły to się nie zdarza;)
    ju-es-ej.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  9. Ech i na co chcesz czekać kobieto, stoi przed Tobą, smakuje jak czekolada, a ty czekasz!
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chce zbyt przyspieszyć.. Co się szybko zaczyna, szybko się kończy :)

      Delete
  10. Powiedz mi jeszcze, że kochasz taniec i Harrego Pottera a uznam cię za swoją bliźniaczkę;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prowadziłam kilka lat temu swój zespół, ale później LO , studia i grupa mi się rozleciała.. Aczkolwiek nie wykluczone, że wrócę do tego ;) Bo tak jak napisałaś kocham taniec. A co do Harrego to może wielką fanką nie jestem ale lubię, zawsze stawiałam się na premierze każdej części :)

      Delete
  11. usta smakowały jak czekolada- ktoś tu ma duszę romantyka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. niepoprawna romantyczka! tak tak to ja :) miło mi poznać

      Delete
  12. Nie ma ludzi, którzy nie popełniają błędów. Są tylko tacy, którzy nie lubią się do tego przyznawać.
    I życzę w takim razie cierpliwości :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :)
      Trudno jest przyznać się do błędu.. Ja staram się zawsze być uczciwa i jeśli coś jest moją winą to przyznaje to bez bicia:)

      Delete
    2. Wiem, że to trudne i mi nie zawsze udaje się to zrobić tak, jakbym chciała, ale samo staranie się też jest chyba ważne.

      Delete
  13. No proszę;)
    Ja kiedyś trenowałam taniec towarzyszki, około 2,5 roku, później sama z siebie zaczęłam trenować street dance, bo mnie to zawsze fascynowało, a na rodziców jestem zła, że nie zapisali mnie jak byłam mała na balet;)

    ReplyDelete
  14. błędy popełnia każdy, ale mają one wielką wartość- na nich przecież się uczymy, także tego, że nikt z nas nie jest doskonały...
    i czasem poczekać warto. byle, nie całe życie.

    autoportretodczuwalny.bloog.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tak tak :) dobrze też jak ktoś się na tych błędach potrafi uczyć :)

      Delete
  15. Jeśli masz go na wyciągnięcie ręki, to rzeczywiście nie ma po co się spieszyć - zresztą zwykle nie ma po co się spieszyć :)

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. OJ tak ;p i to jeszcze jak .. i nie żałuję

      Delete
  17. błędy popełniamy wszyscy, ważne by wyciągnąć z niego wnioski :)
    podoba mi się twój blog :)

    zapraszam
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      no w sumie wyciągam wnioski po czasie dopiero

      Delete
  18. Zawsze warto czekać. Tylko rzeczy nic nie warte przychodzą same z siebie, nieokupione żadnymi wyrzeczeniami. Mam nadzieję, że czekanie nie będzie wieczne. Życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  19. Warto uzbroić się w cierpliwość i poczekać na rozwój sytuacji co nagle to po diable;) zwłaszcza w relacjach między ludzmi a sprawy mogą mieć całkiem zaskakujący i mega pozytywny finał czego Ci z serca zyczę:)

    ReplyDelete
  20. Emocje potrafią być wyczerpujące. A czekanie... mówią, że warto.

    ReplyDelete
  21. Czekanie czasem przynosi smakowite owoce, ale za długo też nie można czekać, bo zgniją zanim je spróbujemy.

    ReplyDelete