ciary

Szczęściem można nazwać dużo! Może to być bliska nam osoba, może to być kawałek czekolady, a nawet czterolistna koniczyna czy udane zakupy! Ja nazywam szczęściem jego imię. Trywialne, takie to proste! Jadę samochodem po zmroku, kierowcy oślepiają moje oczy zbyt mocnymi światłami - no jakby mało mi było rozkojarzenia. Ulubione dania smakują sto razy lepiej, zapach perfum jest intensywniejszy. Jego twarz widać na twarzach ludzi, których mijam idąc ulicą. Bronić się już nie będę.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

54 komentarze:

  1. Ja nie potrzebuję "omamów" Kochany? chcę Twojego przejrzystego stanowiska. Jest takie ?

    ReplyDelete
  2. czyżby miłość ? (:

    wzbudził w tobie uczucia.

    ReplyDelete
  3. może nie warto się bronić :)

    ReplyDelete
  4. uczucie odwzajemnione jest czymś cudownym :)

    ReplyDelete
  5. Nie broń się :) Odwzajemnione uczucie to coś niesamowitego :) Poddaj się temu *.*
    Cudowny blog :)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  6. Po przeczytaniu Twojego wpisu stwierdziłam, że ja też nie będę się bronić... przed czekoladą.

    ReplyDelete
  7. W niektórych przypadkach obrona nie jest konieczna :)

    ReplyDelete
  8. No właśnie, nie unikaj już więcej jego twarzy!
    Napisałam nowy post i jak będziesz miała chwilę to Cię zapraszam!
    ju-es-ej.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  9. W takiej sytuacji nie warto się bronić. Daj się ponieść emocją.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. bronienie nie ma w tym momencie sensu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no już nie, pewna granica została przekroczona

      Delete
  11. Uwielbiam zakochanych ludzi <3

    ReplyDelete
  12. Bronienie się nie ma sensu.. nic na siłę czasem trzeba poddać się głosowi serca:) Miłość czuć.... uwielbiam zakochanych ludzi:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. poddałam się całkowicie i nie żałuję !

      Delete
  13. PS: powodzenia i szczęścia szczęścia..:)

    ReplyDelete
  14. Dobrze, że się poddałaś temu :) Sądzę, że dobrze na tym wyjdziesz :)

    To dobrze czy źle, że cię ciarki przeszły ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze, oczywiście, że dobrze - już dawno się tak nie czułam

      Delete
  15. Ech ... Ja nie potrafię być szczęśliwa. Niby jestem zakochana z wzajemnością, a wciąż czegoś mi brakuje, taka już jestem. ;) Szczęścia życzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy, znajdź to co cię uszczęśliwia :) może patrzysz ze złej strony

      Delete
  16. No i bardzo dobrze :) Życzę mnóstwa szczęścia i miłości :)

    ReplyDelete
  17. Nic nie musisz jasne, że tak. Ale choć trochę obytym warto być w tych tematach humanistycznych, kiedy mieszka się w Polsce

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie że tak ;) to "nic nie muszę" jest skutkiem mojej dumy :) wiem że obytym powinno się być :)

      Delete
  18. Dobrze, że się nie bronisz. Ciesz się tym co masz :)

    ReplyDelete
  19. Miłość kiedyś każdego dopada ;-)

    ReplyDelete