"kochać...

...i być kochanym to tak, jakby z obu stron grzało nas słońce."
Jest taki delikatny, prawie, że nierealny. Przejrzysty, ale on jest. Leży obok mnie. Ma takie silne barki i dłonie, kręcone włosy, w które uwielbiam wplątywać swoje palce. Obchodzi się ze mną jak z najcenniejszym skarbem na ziemi. Trwam w tym, upijam się do nieprzytomności jego miłością.


Po sesji.. Jest dobrze - rezygnuję z jednego kierunku - niestety (bardzo żałuję). Informatyka jednak odgrywa ważniejszą rolę. Czas wolny - 1,5 tygodnia. Wypełniam go NIM.
Do następnego.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

43 komentarze:

  1. Replies
    1. tak wiem, niestety - może uda mi się jakoś nadrobić, ale nie chce obiecywać bo nie wiem jak to bedzie

      Delete
  2. Co można napisać... ciesz się swoim szczęściem i oby tak dalej :)

    ReplyDelete
  3. No szkoda, że musiałaś zrezygnować z tego kierunku, ale może wyjdzie Ci to na dobre. Wykorzystaj dobrze ten wolny czas z nim;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też bardzo, bardzo żałuję że muszę zrezygnować i prawdę mówiąc jeszcze się troszkę nad tym zastanawiam ale wiem że będzie to nie do zrobienia. zajęcia w tym samym czasie, ćwiczenia wykłady, mnóstwo pracy . chyba lepiej skupić się na jednym i dobrze wszystko zrobić :)

      Delete
  4. Gdy tu weszłam to nie mogłam oderwać wzroku! Jest tu tak delikatnie, ciepło, miło, kobieco...

    ReplyDelete
  5. Życzę Ci jeszcze więcej upojenia :D. Miłością można upajać się legalnie :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jaki był ten drugi kierunek? Fotografia? Grafika? Nie pamiętam, kurde.

      Delete
    2. Grafika - fotografie miałam jako jeden z przedmiotów! No nic nie opisze tego jak bardzo żałuję ale nie wyrobię się. Namówili nas na studiowanie dwóch i że jeden wtedy za darmo i jakie to fajne a teraz nie umożliwiają nam studiowanie tych dwóch kierunków.. ;/

      Delete
  6. Musisz w końcu się wyluzować po sesji. No to miło spędzasz czas ahhhh ta miłość

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh ta miłość właśnie:) co ona ze mną robi

      Delete
    2. ale chyba są to same pozytywy

      Delete
  7. Jak tu spokojnie! Czytając, mocno się wyciszyłam :) Ty też się wycisz po tej sesji :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj nawet nie wiesz jak miło się to czyta, zapraszam częściej w takim razie :)

      Delete
  8. No, trzeba sobie odpocząć od czasu do czasu, nie ma co :). Miłego! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki
      trzeba koniecznie, bo zwariuje

      Delete
    2. Nie ma co wariować. Nie wolno wręcz ^^

      Delete
    3. no wiem wiem , ale dokładnie tak by było jak bym nie odpoczęła :)

      Delete
  9. No to miłego wypełniania Nim czasu :D

    ReplyDelete
  10. Coś czuję, że to będzie bardzo miły czas :)

    Podasz mi maila? Wysłałabym zaproszenie na Ostatnią Melodię (ewentualnie, jeśli nie chcesz go podawać, odezwij się na alien@opoczta.pl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj był :)
      marzenajasik@gmail.com <- tu na pewno odbiore poczte szybciej , czekam na wiadomość .. zdziwiłam się że nie znalazłam twojego bloga... dzieki ze sie odezwałaś :)

      Delete
    2. Wysłałam. Mam nadzieję, że doszło :)

      Delete
    3. doszło ale nie mogę i tak wejść nie wiem czemu

      Delete
  11. Z jakiego kierunku zrezygnowałaś?

    ReplyDelete
  12. Dlaczego musiałaś zrezygnować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pierwszym roku było ok , zajęcia mi się nie pokrywały a teraz zmieniła się cała kadra z Grafiki i plan podporządkowali pod siebie.. i zajęcia wszystkie pokrywają mi się z tymi z Informatyki, a jakby nie patrzeć rozliczają nas z 80% frekwencji na Grafice, nie ma jak tego pogodzić. Sobota-Niedziela od 8 do 20 , oba kierunki ..

      Delete
  13. To ja tak zapytam znikąd: czy trudno jest na informatyce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy jak się do tego podchodzi , jest dzień, są zajęcia że chce uciec z zajęć i nigdy nie wracać ,ale jeśli się postarasz to myślę że z zaliczeniami jest luz , jeśli ktoś np lubi programować gry, albo strony internetowe od strony graficznej i tej programistycznej to myślę że spokojnie może zapisywać się na ten kierunek :)

      Delete
  14. Super, że tak dobrze się Wam układa :) Mam nadzieję, że tak będzie dalej :) Nic tylko Ci zazdrościć i trzymać kciuki :)

    ReplyDelete
  15. Kręcone włosy, którymi można się bawić - marzenie :)

    ReplyDelete
  16. Jest mi niezwykle miło w związku ze słowami jakie mi napisałaś. Dziękuję;)

    ReplyDelete
  17. Troche za przeciętne ;d

    ReplyDelete