wtorek, 7 maja 2013

w jakimś stopniu wpływa...

Przeszłość to jedno ze zjawisk nam towarzyszących od zawsze na zawsze, nawet to, że minutę temu weszłam tutaj należy już do przeszłości i zapisało się na którejś z nowych białych kartek. Przeszłość wpływa na nasze dotychczasowe decyzje, na to co nas otacza. Nie zawsze jednak przeszłość potrafi nas czegoś nauczyć więc popełniamy te same błędy i nie widzimy w tym nic złego, po czasie dopiero analizując zdajemy sobie sprawę, że mieliśmy już do czynienia z podobną sytuacją. I co wtedy się dzieje ? - Obiecujemy sobie zazwyczaj, że to już ostatni raz - często myląc się, bo to nie był ostatni raz. Są też kręgi, osoby, przyjaciele, wrogowie, którzy wpływają na teraźniejszość. Znam kogoś takiego. Pozornie nie musi robić dosłownie nic - nie musi, a niszczy. Tylko, że ja jestem silna. Cierpliwość popłaca, tak to sobie tłumaczę.

I coś dla Was kochani moi - teledysk jest z przesłaniem KLIK - jak dla mnie mistrzowski!
**Chcecie żebym do postów dołączała inspiracje, czy też moje osobiste zdjęcia? 

20 komentarzy

  1. Wystarczy zebrać pokrzywę, dobrze umyć i zalać gorącą wodą. Odczekać z pół godziny. Można też tak robić z wysuszona. Smakuje jak trawa, więc można sobie dodać rumianku itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie,że popłaca, przeszłość zawsze będzie ważna dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłość bardzo wpływa na nas, jednak jestem za tym, żeby zostawić ją w tyle i żyć teraźniejszością. :)
    Dziękuję za komentarz, a co do zdjęć, to tak - zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek nie uczy się na błędach, więc nie wiem czemu tak bardzo przeżywamy przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem na niektórych się uczy ale dopiero po kilku wpadkach..

      Usuń
  5. Tylko, że każda cierpliwość się kiedyś kończy.
    Chyba czasem musimy jakiś błąd popełnić więcej razy niż raz, by w końcu zrozumieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , jeśli nagminnie popełniamy jakiś błąd kiedyś w końcu się z tego przebudzimy..
      dlatego właśnie że cierpliwość popłaca staram się być cierpliwa..

      Usuń
  6. Czasem brakuje mi umiejętności rozdzielenia przeszłości od teraźniejszości. Nie mówiąc już o nauce na błędach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi tej umiejętności chyba nie brakuje, staram się odciąć od przeszłości cienką nitką aby tą równowagę zachować ..

      Usuń
  7. Zdjęcia poproszę... wiesz co, mysle ze probowanie nawet wieloktornie ejst duzo lepsze niz nie probowanie w ogole... powinnismy zawsze walczyc do samego konca.
    juz zabieram sie za teledysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad zdjęciami myslę już dość długo , moze się coś pojawi :)
      i jak teledysk się podobał ?

      Usuń
  8. Też znam takich ludzi, którzy wystarczy, że są, a od razu coś mi się nie układa albo wali na łeb, na szyję.

    Co do Twojego pytania - czasem fajnie wiedzieć, co kogoś natchnęło akurat na taki post, a czasem fajnie poznać kogoś przez zdjęcia, które wykonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo to wiesz o czym piszę :)
      pomyślę nad zdjęciami , dzięki

      Usuń
  9. Ja jestem BARDZO za Twoimi osobistymi zdjęciami :3

    OdpowiedzUsuń