"Myślisz, że nie wiem, że nie śpisz... znam Cię!"

Ciepło mi, dzięki Twojej obecności. Od Twojej ręki na moim brzuchu i od Twoich ust na moim karku. Ciepło mi od spojrzeń jakimi mnie obsypujesz. Leżysz obok i patrzysz - patrzysz tak jak na początku, tak jak zawsze. Przysuwasz się bliżej i bliżej, i kiedy wydaje mi się, że już bliżej się nie da to i tak przyciągasz moje ciało do swojego, jakbyśmy byli jednością. Mówisz szeptem, coraz wolniej, zasypiasz.
Patrze na Ciebie, kiedy śpisz. Jesteś taki bezbronny, całkiem obnażony z uczuć do mnie. Niesamowicie silne emocje towarzyszą zwykłemu zasypianiu z Tobą pod jedną kołdrą.. Chcę złożyć pocałunek na Twoich ustach, a ty wtedy otwierasz oczy - jakbyś się tego spodziewał. Uśmiech. Lubię, kiedy się uśmiechasz. 

don't judge me. I was born to be awesome - not perfect.

Bilety na kolejny koncert już są u mnie! :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

91 komentarze:

  1. Replies
    1. masz być taka szczęśliwa zawszeee :)))

      Delete
    2. aww :) dziękuję ! i obiecuję że będę :)

      Delete
  2. absolutnie nie twierdzę, że życie nie jest piękne! wręcz przeciwnie - chłonę każdą jego minutę, łapczywie krztusząc się słodkim smakiem.
    moje słowa są kontynuacją tych, które padły już wcześniej. oceniłaś je zbyt powierzchownie.
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze ja tez uzylam zlych slow ... nigdy nie bylam dobra w glebszych interpretacjach..

      Delete
  3. Ilu tu w blogosferze zakochanych ludzi :) bądźcie razem szczęśliwi już zawsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy!!
      uwielbiam zakochanych ludzi :) i lubie czytac o nich notki .. ,ta jest inna niz pozostałe moje.. jakoś tak wyszło. taki dziś nastrój mam
      pozdrawiam.

      Delete
  4. I co tu napisać - mogę się tylko uśmiechnąć :))) I oby tak trwało wiecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. milo mi ze ktos cieszy sie moim szczesciem :) sa tu osoby ktore czytam od dawna tak jak ciebie i fajnie kiedy znajdujecie czas na napisanie paru milych slow :)

      Delete
  5. Replies
    1. moim na pewno, a Damian .. Damian sie uzależnił od nich przeze mnie:) chociaż nie ma takiego "hopla" na ich punkcie jak ja :)

      Delete
  6. cudna notka, ma w sobie tyle prawdziwości i szczerości-miłości-oto właśnie chodzi-POWODZENIA I SZCZEŚCIA ŻYCZĘ, RZECZ JASNA :*
    PS. tęskniłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękujemy :)
      prosto z serducha.. taki nastrój miałam ..

      tęsknie za blogiem i za wami każdego dnia kiedy nie mogę tu wejść .. ahh

      Delete
  7. Jak tu się romantycznie zrobiło <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. udziela mi się romantyzm mojego mężczyzny :)

      Delete
  8. Najpierw przeczytałam relację z koncertu. I droga od uśmiechu do dreszczy na całym ciele była naprawdę krótka!

    Uwielbiam, kiedy docenia się miłość i proste spędzone wspólnie chwile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lubię czytać takie wpisy :) Więc ciesze ze udalo mi sie cos samej napisać :)
      Tak... ja tez uwielbiam kiedy widze ze ktos docenia to co dostaje od losu.

      Delete
    2. Udało się, oj, udało. :)

      Cudowna miłość, cudowne wspomnienie. :)

      Delete
  9. Uwielbiam jak ktoś pisze prosto z serducha ;) Dzieli się swoimi odczuciami ;)
    Widzę, że jesteś na prawdę wielką "Lemonowiczką"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazwyczaj tego nie robię na forum , ale jakos taki nastrój mialam :)
      Jestem "LemONoholiczką", - można to też tak nazwać. To jedyny zespół w Polsce który mnie poruszył ,który jest inny - na ktorego koncerty jezdzę od roku ;) I chyba nigdy mi się nie znudzą!

      Delete
  10. świetny wpis ! baw się cudownie na następnym koncercie !

    ReplyDelete
  11. te uczucia są cudowne! dobrze,że masz takiego faceta, z którym dzielisz swoje całe życie. Życzę wam wytrwałości :)
    Dobrze,że masz taką pasję, jaką jest ten zespół, też go bardzo lubię, baw się dobrze na koncercie!

    ReplyDelete
  12. dziekuję, że mnie odwiedziłaś :* obserwuję :) p.s. jakie spojrzenie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje za obserwacje :)
      wspaniałe makijaże robisz:) jestem pod wrażeniem !!

      Delete
  13. Nice post and blog! Thank you for your comment on my blog! keep in touch. Have a great day.

    noradulce.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fajny ten LemON.
    Poczułam tęsknotę za widokiem śpiącej, ukochanej osoby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FAJNY!:) wiem
      a co stoi na przeszkodzie by ją zobaczyć ?

      Delete
  15. Miło jest mieć obok siebie kogoś takiego :)

    ReplyDelete
  16. Sliczna jestes:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj dziękuję, ale uważam że każda kobieta jest piękna :)

      Delete
  17. Replies
    1. najcudowniejsza jaką do tej pory doświadczyłam :)

      Delete
    2. Myślę, że nie powinno się ich porównywać ;)

      Delete
    3. nie porównuje, nawet nie mam do czego tak szczerze mowiac..

      Delete
    4. I dobrze. Nie znam osoby, która dobrze by na tym wyszła. "Każda miłość jest pierwszą i każda ostatnią", jak to mówi mój znajomy :)

      Delete
  18. Replies
    1. moja druga w kolejności miłość! bezwarunkowa:)

      Delete
  19. Sama świadomość, że On jest, też wpływa na to ciepło, prawda? :)
    A bilety kolekcjonerskie są zawsze omnommnom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ,oczywiście !:)
      bilety , biletami wspomnienia na zdjeciach zapisane - a tam.. tam nie można robić zdjęć!
      zabili mnie!

      Delete
  20. Lemon uwielbiam słuchać! są naprawdę świetni! obserwuję i liczę na to samo..:) pozdrawiam:*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3!
      Cudownie, serce rośnie kiedy czytam że ktoś słucha LemONa !:)
      Dziękuję za obserwacje, zajrzę do Ciebie :)

      Delete
  21. Piękna notka na początek dzisiejszego dnia. Dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu ;)
    aivio.blog.onet.pl ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma za co w miare mozliwosci odwiedzam blogi osob ktore odwiedzaja moje :)

      Delete
  22. aż się szczęka cieszy na takie ciepłe notki o poranku:))

    ReplyDelete
  23. Oj, jak ja zazdroszczę że zdobyłaś te bilety!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie taka trudna sprawa, mieszkam o wawy 150 km wiec nie moglam za bardzo wybrac sie do klubu ale na stronie klubu stodola mozna zamowic bilety ja czekalam jakies 2, 3 dni :) i przyszły :) a przelew normalnie robilam w banku

      Delete
  24. Replies
    1. zawsze jestem na tak jesli chodzi o obserwatorow zajrze do ciebie i na pewno zaobserwuje :)

      Delete
  25. Świetna notka i bardzo fajne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje!:) oczywiscie ze obejrze, pozrawiam

      Delete
  26. Piękna słowa, uwielbiam czytać o miłości. :)

    ReplyDelete
  27. Ojeju ale uroczo! Aż się rozmyśliłam!
    Piękne słowa! Masz talent do wyrażania uczuć :*
    Świetny post:* Jesteś piękna :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem czy to talent :) po prostu leci z serducha :)
      dziekuje bardzo :) ale piekna nie jestem :)))

      Delete
  28. ta ukochana osoba śpiąca obok- najpiękniejszy widok:)

    ReplyDelete
  29. Bardzo roantyczny blog :) Podoba mi się tu i zostaję :)
    Zapraszam również do mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaczem zdarzy mi się napisać taką notkę a czasem są one normalne :D

      Delete
  30. Jeju, uwielbiam tę piosenkę <3 Zespół Lemon też uwielbiam ! :D

    ReplyDelete
  31. Zespołu jako takiego fanką nie jestem, nie przepadam za taką muzyką, lecz ich niektóre teksty mi się podobają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wiadomo ze nie każdemu taka muzyka się spodoba :)

      Delete
  32. ZAPRASZAM DO MNIE ! :) MASZ WSPANIAŁY BLOG. POOBSERWUJEMY SIĘ? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ilonciaaa880.blogspot to twoj blog ? :)
      no jasne . juz obserwuje

      Delete
  33. już wszystko powinno być :) obserwuje :)

    ReplyDelete