#30daysongchallenge / wyprzedaż szafy!

Dziś rano:
- Kochanie, bo trzeba kupić wózek, ale wiesz... taki 3-częściowy. No bo ... po co inny.. i trzeba...
- Skarbie wiem, a ty myślisz, że o czym my z chłopakami rozmawiamy podczas przerwy w pracy?
- Nie wiem... (w myśli: o samochodach, sprzęcie na którym pracujecie, o dziewczynach..)
- Każdy chwali się swoim bobasem! Wiem, wiem wszystko!

Aha....



KONKURS - szczegóły poniżej!

♫ #day3
A song that makes you happy.

Kolejny trudny wybór, nie wiem czy jakaś piosenka sprawia, że jestem szczęśliwa, ale myślę, że po prostu podzielę się z Wami 3 piosenkami, które wprawiają mnie w dobry nastrój ! :)
Ogólnie to ten tag chyba powinien być codziennie, aczkolwiek właścicielka bloga jest bardzo leniwa i zganiając na swój siedmiomiesięczny brzuch odpoczywa ile się tylko da! :)
1. Robin Thicke & T.I & P.Williams - Blurred Lines ◄
2. Nicole Scherzinger & Will.I.Am - Baby Love◄
3. LemON - AKE◄


I znów wydaje mi się, że te trzy pozycje to za mało..

►►►►►KONKURS niebawem.
Zamierzam wziąć udział w konkursie BLOGERKI WIETRZĄ SZAFĘ na szafa.pl i warunkiem przystąpienia jest zrobienie KONKURSU u mnie na blogu dla Was. 
Zastanawiam się czy nagrodą będzie jakiś ciuch czy coś z kosmetyków.
Poniżej link do mojej szafy, może macie ochotę na małe zakupy?





Zapraszam na mój Instagram♥◄◄◄◄◄



Mam nadzieję, że początek tygodnia jest dla Was owocny!
Do spisania kochani! ♥

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

33 komentarze:

  1. U mnie początek tygodnia owocny, jak najbardziej!
    P.S nominowałam Cię do pewnej zabawy. Na moim blogu odnajdziesz pytania, na które chciałabym byś odpowiedziała. Zapraszam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale super, dzięki i juz lecę się zapoznać !

      Delete
  2. bardzo spodobala mi sie ta refleksja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  3. Haha, też byłam pewna, że faceci to tylko o samochodach i tego typu rzeczach, a tu niespodzianka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja to nie wiedziałam co mam powiedzieć dosłownie zamknął mi usta;p

      Delete
  4. Jeny jakie to słodkie że rozmawiają o swoich bobasach :D Nie narzekają że pieluchy że krzyki że tamto sramto tylko rozmawiają o nich, jak my kobietki :) Oczka w głowach swoich tatusiów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie wiedziałam co powiedzieć dosłownie zamknął mi usta ta wypowiedzią :D

      Delete
  5. Replies
    1. ja też kiedyś słuchałam na okrągło ;)

      Delete
  6. Niby facet, a jednak potrafi zaskoczyć :D

    ReplyDelete
  7. ech rozwaliła mnie Wasza konwersacja xd :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mnie jego ostatnia wypowiedź :p

      Delete
    2. to może bliźniaki od razu będą?:D

      Delete
    3. nie ;) potwierdzone przez lekarza - dziewczynka :D

      Delete
  8. To komu się dziecko urodziło? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nikomu, ale nam powinno urodzić się w grudniu (zgodnie z terminem) - będzie córeczka!

      Delete
    2. Tak tak, już pisałaś u mnie :)

      Delete
  9. woow jak dawno nie słyszałam tej piosenki Nicole Scherzinger :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawda? ja sobie o niej przypomniałam :D

      Delete
  10. Hehe przecież to takie oczywiste o czym myślą mężczyźni podczas przerwy w pracy :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  11. Ojej nie wiedziałam :D gratulacje :*
    chłopak czy dziewczynka?

    ReplyDelete
  12. Niektórych odpowiedzi udzieliłabym tak samo :)

    ReplyDelete