wtorek, 30 września 2014

#30daysongchallenge / wyprzedaż szafy!

Dziś rano:
- Kochanie, bo trzeba kupić wózek, ale wiesz... taki 3-częściowy. No bo ... po co inny.. i trzeba...
- Skarbie wiem, a ty myślisz, że o czym my z chłopakami rozmawiamy podczas przerwy w pracy?
- Nie wiem... (w myśli: o samochodach, sprzęcie na którym pracujecie, o dziewczynach..)
- Każdy chwali się swoim bobasem! Wiem, wiem wszystko!

Aha....



KONKURS - szczegóły poniżej!

♫ #day3
A song that makes you happy.

Kolejny trudny wybór, nie wiem czy jakaś piosenka sprawia, że jestem szczęśliwa, ale myślę, że po prostu podzielę się z Wami 3 piosenkami, które wprawiają mnie w dobry nastrój ! :)
Ogólnie to ten tag chyba powinien być codziennie, aczkolwiek właścicielka bloga jest bardzo leniwa i zganiając na swój siedmiomiesięczny brzuch odpoczywa ile się tylko da! :)
1. Robin Thicke & T.I & P.Williams - Blurred Lines ◄
2. Nicole Scherzinger & Will.I.Am - Baby Love◄
3. LemON - AKE◄


I znów wydaje mi się, że te trzy pozycje to za mało..

►►►►►KONKURS niebawem.
Zamierzam wziąć udział w konkursie BLOGERKI WIETRZĄ SZAFĘ na szafa.pl i warunkiem przystąpienia jest zrobienie KONKURSU u mnie na blogu dla Was. 
Zastanawiam się czy nagrodą będzie jakiś ciuch czy coś z kosmetyków.
Poniżej link do mojej szafy, może macie ochotę na małe zakupy?





Zapraszam na mój Instagram♥◄◄◄◄◄



Mam nadzieję, że początek tygodnia jest dla Was owocny!
Do spisania kochani! ♥

33 komentarze

  1. U mnie początek tygodnia owocny, jak najbardziej!
    P.S nominowałam Cię do pewnej zabawy. Na moim blogu odnajdziesz pytania, na które chciałabym byś odpowiedziała. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo spodobala mi sie ta refleksja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, też byłam pewna, że faceci to tylko o samochodach i tego typu rzeczach, a tu niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to nie wiedziałam co mam powiedzieć dosłownie zamknął mi usta;p

      Usuń
  4. Jeny jakie to słodkie że rozmawiają o swoich bobasach :D Nie narzekają że pieluchy że krzyki że tamto sramto tylko rozmawiają o nich, jak my kobietki :) Oczka w głowach swoich tatusiów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiedziałam co powiedzieć dosłownie zamknął mi usta ta wypowiedzią :D

      Usuń
  5. Niby facet, a jednak potrafi zaskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ech rozwaliła mnie Wasza konwersacja xd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To komu się dziecko urodziło? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nikomu, ale nam powinno urodzić się w grudniu (zgodnie z terminem) - będzie córeczka!

      Usuń
    2. Tak tak, już pisałaś u mnie :)

      Usuń
  8. woow jak dawno nie słyszałam tej piosenki Nicole Scherzinger :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe przecież to takie oczywiste o czym myślą mężczyźni podczas przerwy w pracy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej nie wiedziałam :D gratulacje :*
    chłopak czy dziewczynka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórych odpowiedzi udzieliłabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń