#30daysongchallenge / szafa.pl

KONKURS - szczegóły poniżej!

♫ #day2
Your least favorite song.

Bez wątpienia jest to piosenka, której nie rozumiem, która od kilku tygodni jest wszędzie w reklamach, w radio, a ja nie rozumiem jej fenomenu. Może i wstęp jest fajny, może i melodie bym zniosła, może i dziewczyna ma fajny głos - pewnie po przeróbce, może i ma fajne szelki w teledysku, ale powtarzalność w refrenie jest dla mnie tak irytująca... Być może się do niej przekonam z czasem, na dzień dzisiejszy ogłaszam ją beznadziejnością wszechczasów.

Kiesza - Hideaway
link do teledysku pod nazwą


To już drugi post w tak krótkim czasie, ale pewnie to w związku z tym tagiem.
Mam nadzieję, że częstotliwość mi się nie zmieni!
Przychodzę do Was z jeszcze jedną wiadomością.
►►►►►KONKURS niebawem.
Zamierzam wziąć udział w konkursie BLOGERKI WIETRZĄ SZAFĘ na szafa.pl i warunkiem przystąpienia jest zrobienie KONKURSU u mnie na blogu dla Was. 
Zastanawiam się czy nagrodą będzie jakiś ciuch czy coś z kosmetyków.
Poniżej link do mojej szafy, może macie ochotę na małe zakupy?



Zapraszam na mój Instagram♥
Instagram ◄◄◄

Udanego weekendu kochani! ♥

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

35 komentarze:

  1. Również nie rozumiem fenomenu tego nagrania, no ale ludziom się podoba i potupajają do tego, więc może do tańczenia dobra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jakoś nie umiem nawet tańczyć do tego ;p

      Delete
  2. Chyba jesteś pierwszą które podziela moje zdanie co do tej piosenki :D ja jej nie cierpię tak działa mi na nerwy że nie potrafię tego wytłumaczyć nawet a słychać ją wszędzie. Ani dla relaksu, ani przy prowadzenia samochodu ani na imprezie.. nigdzie mi ona nie pasuje, jest okropna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to znalazłam kompana :D bo ja tez mam wrażenie że każdy się nią jara a jest beznadziejna :D

      Delete
  3. Ta piosenka jest wprost beznadziejna, może więc dlatego tak wszędzie jej pełno ;D W dzisiejszym świecie tak to już jest, im bardziej coś głupie i bezsensowne, tym bardziej się to promuje ;)

    ReplyDelete
  4. a ja jej nie słuchałam chyba jeszcze xd

    ReplyDelete
  5. Myślę o jakichś zakupach w niedługim czasie, ale mamy zupełnie inny gust :)
    Modowy przynajmniej, bo co do piosenki - ja też nie wiem czemu to się podoba :) Mi osobiście nie podoba się w niej nic :)

    ReplyDelete
  6. a propo zakupów, mam zamiar wybrać się na nie jutro ;) huhu

    ReplyDelete
  7. Szczerze? Nienawidzę tej piosenki! ;) Zbyt dużo jej wszędzie.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Świetny wystrój bloga :) A tytuł piosenki nic mi nie mówi. / Jestem nowa na blogspocie, byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała mnie odwiedzić http://polinska.blogspot.com :) Miłego dnia!

    ReplyDelete
  9. ja swoją kupilam za 10, 90 zł w promocji :)

    ReplyDelete
  10. Jakoś mi się nie podoba ta piosenka. :s

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. ;) tak dużo osób jej tutaj nie lubi :D

      Delete
  12. Ja jestem zwolenniczką koszul niestety. Lubię też luźne bluzeczki, zazwyczaj opadające z ramion. I kolorystycznie jednostajne. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię koszule, ale nigdy nie mogę znaleźć dla siebie odpowiedniej ..

      Delete
    2. W Diverse dorwiesz ładne.

      Planujecie już dziecko?

      Delete
    3. jak bede w łodzi to zajrzę bo u mnie w miescie oczywiscie nie ma takich sklepow :D
      planujemy ?:D
      dziecko już jest tzn nie fizycznie z nami ale bedzie w grudniu ! :) córeczka , czekamy na dziewczynkę !

      Delete
  13. Odłączyłam głośniki i nie chcę się teraz tłuc domownikom i ich budzić, przynosząc je... A taka jestem ciekawa teraz tej piosenki, której tyle osób nie lubi... Bo nie znam jej.

    ReplyDelete
  14. też nie za bardzo przepadam za tą piosenką; jak leci, to po prostu ją olewam. :P

    ReplyDelete
  15. Tę piosenkę zupełnie inaczej słucha się oglądając teledysk a inaczej kiedy leci w radiu :)

    ReplyDelete