czwartek, 21 maja 2015

20 pytań - TAG

Witajcie kochani,

zebrałam dla Was 20 najciekawszych pytań i zestawiłam w jednym tagu. Są to pytania stricte nawiązujące do mody, ciuchów, outfitów. Zapraszam. Może komuś z Was spodobają się te pytania i zrobi swój tag?

Co do nastroju i ostatniej notki, czuję, że cały czas jest to samo. Staram się odganiać się od tego rękami i nogami i poświęcając małej 100% czasu, ale za dużo jest jeszcze na głowie. Praca inżynierska napisana, ale ciągle zwlekam z jej oddaniem ponieważ nie mam kiedy się do niej przygotować. Czeka na mnie sterta rachunków, sterta prania, codzienne obowiązki. Dorosłe życie nie jest dla mnie... chyba.

20 pytań - tag modowo-outfitowy.

1. Rzecz, której nigdy nie wyrzucę z szafy...

Myślę, że będzie to cieplejsza bluza na chłodne wieczory, kurtka skórzana (którą każda kobieta powinna mieć w szafie) i legginsy. 

2. Moda jest dla mnie...

Czymś zaskakującym czasami, czymś spektakularnym i pięknym, ale jest też zbyt powszechna i oblegana (zależy jeszcze na co "jest moda" aktualnie). 

3. Młoda marka warta polecenia....

http://www.mustache.pl/
http://www.goudaworks.pl/

4. Modowy kaprys, który wreszcie spełniłam...

Apple Iphone 6

5. Dylemat buty, czy torebka rozstrzygam na korzyść...

 Butów, oczywiście. 

6. Gdybym mogła ubierać się u wielkich projektantów, najczęściej kupowałabym...

Kreacje Dawida Wolińskiego (dobre, bo polskie), torebki Korsa (klasyka).

7. Rzecz, której nigdy nie kupiłam i do dziś żałuję...

Jestem raczej oszczędna, więc wszystkiego czego sobie odmawiam na korzyść czegoś innego (np. tańszego zamiennika) jest moją traumą do końca dnia! ;-)

8. Styliści pewnie byliby oburzeni, gdyby dowiedzieli się, że...

Total black jest moim sposobem na wszystko ;p 

9. Ulubiony trend na ten sezon...

Paznokcie! Grey hair!

10. Online kupuję...

Kosmetyki, czasami buty. 

11. Jeśli sieciówka, to...

H&M, TopSecret...

12. Wysokie obcasy, to dla mnie...

Genialny wynalazek, by być wyższą nawet o 16 cm (przy niskim wzroście, to wielkie wybawienie).

13. Modowa wpadka...

Nie wiem. 

14. Moja ikona stylu...

Małgorzata Kożuchowska, Sarah Jessica Parker, Eva Longoria, Kim Kardashian.

15. Najbardziej lubię siebie w...

Czerni. 

16. Rzecz, w której nie wyglądam perfekcyjnie, ale i tak ją noszę... 

Spodnie dresowe. 

17. Najczęściej słyszę: "Świetnie wyglądasz!", gdy noszę... 

Legginsy, obcasy, staranny makijaż. 

18. Modowy trik, którego nauczyłam się od profesjonalistów...

Cienie do brwi, skośny pędzelek, rozświetlenie wewnętrznego kącika, smoky w brązach.

19. Ubieram się niestosownie do okazji, gdy...

Nie wiem, że jest jakaś okazja...?! ;-)

20. Gdy chcę zwrócić uwagę mężczyzny zakładam...

Obcisłe denimowe legginsy, push-up ;-)


Podobał Wam się tag? Myślę, że to troszkę inne spojrzenie na moją osobę. Dzięki temu znacie mnie jeszcze lepiej. Zapraszam wszystkich do jego odtworzenia u siebie.


Instagram: @maagentaa - https://instagram.com/maagentaa/
Snapchat: marzenajasik
Facebook: https://www.facebook.com/xomagenta

Reszta linków w kolumnie.
Pozdrawiam i życzę Miłego Dnia!

Dianeczka! ♥




8 komentarzy

  1. Od kiedy telefony to moda? :)

    Twój komentarz był bardzo miły, dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że telefony, a raczej ich marki stały się gadżetami modowymi! - według mnie.
      Nie ma za co!

      Usuń
  2. Gdybym miała wybierać między torebką, a butami, to też wybrałabym buty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej , mega blog ! :o Lubię takie posty i proszę o więcej takich ! Miło wraca się do takich blogów . Ja zostanę tu na dłuuugo :) Zapraszam do mnie i co powiesz na wspólną obserwację ? Zacznij a ja się uczciwie zrewanżuję :*
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie dresowe są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przeczytałam, że kobiety powinny nawet chodzić na małych obcasach dla własnego zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń