na moją twarz wciąż padają białe płatki śniegu

Szczęście przychodzi i odchodzi, wątpliwości też. To tak z nawiązaniem do poprzedniej notki.
Jest dobrze, jest na prawdę dobrze, nie wiem czy to za sprawą świąt i tego wyjątkowego, magicznego wręcz czasu kolorowych lampek i białego puchu, ale czuję że coś się poprawiło. Aż się boję o tym pisać żeby nie zapeszyć.
Ktoś chce odebrać mi coś bardzo dla mnie cennego, jestem bezsilna. Na prawdę.

A z okazji nadchodzących świąt Kochane Moje ! Wszystkiego dobrego i oby następny rok przyniósł wam o wiele więcej uśmiechu niż ten i oby nikt z was nie zapomniał, że mamy ten swój internetowy świat ;)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment