melancholia

Każdy dzień jest taki sam, dosłownie identyczny niż poprzedni. Brak zmian, brakuje mi czegoś nowego. A kiedy tak jest to do głowy przychodzą mi bardzo absurdalne pomysły. Ktoś musi mnie przed tym uchronić, bo ja nie jestem w stanie sama siebie powstrzymać.
A no i znów mam wrażenie, że cały świat jest przeciwko mnie, że nikt mnie nie rozumie i tylko moje poglądy się różnią. Co się dzieje? Jestem rozchwiana emocjonalnie czy jak? Może to za sprawą tego, że ktoś mną manipuluje albo ja kimś chciałam manipulować i teraz sama się pogubiłam.
Czyżbym zabiła się swoją własną bronią?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment