ja tylko chcę się przespać

Kładę się wieczorem do łóżka i czuję jakbym miała jakąś depresje. Chce mi się płakać, łapę się na tym, że przez kila minut patrzę w jedno tylko miejsce, ale o niczym zupełnie nie myślę. Tak, jakby mój mózg w ogóle nie funkcjonował. Od kilku tygodni żyję w stresie, czuję presje otoczenia, nawet we własnym domu nie czuję się całkiem komfortowo. Powinnam chyba coś z tym zrobić. Zaczynam bać się jutra i codziennie myślę „co będzie dalej”, „co mnie czeka” i nie mogę zasnąć, a zupełnie nie wiem czego mogłabym się bać. No i jeszcze te sny. Co noc coś nowego, zupełnie nie adekwatne do mojego życia i jakieś chaotyczne, nieposkładane, a obrazy się zmieniają tak jakbym zdjęcia w aparacie oglądała. Klatka po klatce. Raz jestem tu a raz gdzie indziej, robię jedną rzecz a za chwilę drugą, jestem w jakimś towarzystwie, a za moment widzę zupełnie innych ludzi. J a w a r i u j ę !
_______________
Kocham Cię.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment