czwartek, 5 sierpnia 2010

ja tylko chcę się przespać

Kładę się wieczorem do łóżka i czuję jakbym miała jakąś depresje. Chce mi się płakać, łapę się na tym, że przez kila minut patrzę w jedno tylko miejsce, ale o niczym zupełnie nie myślę. Tak, jakby mój mózg w ogóle nie funkcjonował. Od kilku tygodni żyję w stresie, czuję presje otoczenia, nawet we własnym domu nie czuję się całkiem komfortowo. Powinnam chyba coś z tym zrobić. Zaczynam bać się jutra i codziennie myślę „co będzie dalej”, „co mnie czeka” i nie mogę zasnąć, a zupełnie nie wiem czego mogłabym się bać. No i jeszcze te sny. Co noc coś nowego, zupełnie nie adekwatne do mojego życia i jakieś chaotyczne, nieposkładane, a obrazy się zmieniają tak jakbym zdjęcia w aparacie oglądała. Klatka po klatce. Raz jestem tu a raz gdzie indziej, robię jedną rzecz a za chwilę drugą, jestem w jakimś towarzystwie, a za moment widzę zupełnie innych ludzi. J a w a r i u j ę !
_______________
Kocham Cię.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz