niedziela, 17 października 2010

dziękuję

„Tylko ten Stary Mędrzec mógł wymyślić tę miłość, która przepełnia każdy kawałek mego ciała. Każdy, bo dopiero się rodzę.. Zaczynam istnieć i czuć. Coś takiego sobie wyobrażałam, coś podobnego. Ale to jest inne.. Bo wyobraźnia nie może otworzyć wrót nieba. A one są dla mnie otwarte.. Dziękuję, Bożę. Dziękuję, że dałeś mi tę miłość..
To dlatego, że ostatnio nie było najlepiej. To również dlatego, że nie chcę przestać wierzyć w to kim jesteśmy. To jest i To będzie, jeżeli będziemy My. Przepraszam.
JUTRO egzamin. Jestem podekscytowana i poddenerwowana. Mam ochotę na czymś się wyżyć, żeby adrenalina podskoczyła już teraz, a jutro, żebym była całkiem spokojna, nie wiem co robić. ALE MNIE NOSI!
Na dzisiaj tyle, a teraz idę dalej zbierać myśli..
_______________________________
No i ch*** bombki strzelił xD
Naprawko będę musiała jeszcze poczekać. Nie zorientowałam się,przejeżdżając przez skrzyżowanie, że światła mam wyłączone. No wiecieco? Bez komentarza.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz