dziękuję

„Tylko ten Stary Mędrzec mógł wymyślić tę miłość, która przepełnia każdy kawałek mego ciała. Każdy, bo dopiero się rodzę.. Zaczynam istnieć i czuć. Coś takiego sobie wyobrażałam, coś podobnego. Ale to jest inne.. Bo wyobraźnia nie może otworzyć wrót nieba. A one są dla mnie otwarte.. Dziękuję, Bożę. Dziękuję, że dałeś mi tę miłość..
To dlatego, że ostatnio nie było najlepiej. To również dlatego, że nie chcę przestać wierzyć w to kim jesteśmy. To jest i To będzie, jeżeli będziemy My. Przepraszam.
JUTRO egzamin. Jestem podekscytowana i poddenerwowana. Mam ochotę na czymś się wyżyć, żeby adrenalina podskoczyła już teraz, a jutro, żebym była całkiem spokojna, nie wiem co robić. ALE MNIE NOSI!
Na dzisiaj tyle, a teraz idę dalej zbierać myśli..
_______________________________
No i ch*** bombki strzelił xD
Naprawko będę musiała jeszcze poczekać. Nie zorientowałam się,przejeżdżając przez skrzyżowanie, że światła mam wyłączone. No wiecieco? Bez komentarza.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment