obiecuję poprawę

Zastanawiam się czy nie zmienić bloga, tzn. zrezygnować z Onetu. Upatrzyłam sobie już miejsce gdzie indziej, ale ta kwestia jest jeszcze do rozpatrzenia.
Za miesiąc matura, a mi się już nie chce. Sytuacja ocenowa nie jest tak zła jak myślałam, że będzie. P.Profesor Cz. powiedziała, że w przyszłym tygodniu nasza nauka nie będzie miała sensu, bo już nic do nas nie będzie docierało. Dobrze, że oceny są wcześniej wystawiane.
Zanudzam was ciągłymi notkami o szkole, wiem, ale to taki okres dla mnie w tej chwili, gdzie o niczym innym nie myślę.
Obiecuję poprawę.
Ostatnio zmieniło się co nieco u mnie. Zraniona, podniosłam dumnie głowę i stawiłam się na spotkanie. Nie żałuje, bo dzięki temu jestem szczęśliwa. Mam nadzieję, że to był ostatni raz. Chce w to wierzyć.
Znalazłam notes mojego zmarłego brata. Wspomnienia wróciły.
Kto posiada konto na twitterze lub facebooku ?

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment