wtorek, 5 kwietnia 2011

obiecuję poprawę

Zastanawiam się czy nie zmienić bloga, tzn. zrezygnować z Onetu. Upatrzyłam sobie już miejsce gdzie indziej, ale ta kwestia jest jeszcze do rozpatrzenia.
Za miesiąc matura, a mi się już nie chce. Sytuacja ocenowa nie jest tak zła jak myślałam, że będzie. P.Profesor Cz. powiedziała, że w przyszłym tygodniu nasza nauka nie będzie miała sensu, bo już nic do nas nie będzie docierało. Dobrze, że oceny są wcześniej wystawiane.
Zanudzam was ciągłymi notkami o szkole, wiem, ale to taki okres dla mnie w tej chwili, gdzie o niczym innym nie myślę.
Obiecuję poprawę.
Ostatnio zmieniło się co nieco u mnie. Zraniona, podniosłam dumnie głowę i stawiłam się na spotkanie. Nie żałuje, bo dzięki temu jestem szczęśliwa. Mam nadzieję, że to był ostatni raz. Chce w to wierzyć.
Znalazłam notes mojego zmarłego brata. Wspomnienia wróciły.
Kto posiada konto na twitterze lub facebooku ?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz