czwartek, 14 kwietnia 2011

powoli ogarniam

Prawie wszystko mam już pozaliczane. Jeszcze jutro niemiecki, ciężko będzie, ale nie myślę na razie o tym. Czy średnia 3,8 w liceum ogólnokształcącym na koniec 3 klasy to mało czy dużo ? Nie wiem, ale wydaje mi się, że powinno być więcej. Jestem leniwa i sobie odpuściłam. W porównaniu z tamtym rokiem jest lepiej, ale za późno się obudziłam.

Fajny sen dzisiaj miałam. Nie chciało mi się w ogóle otworzyć oczu, na złość oczywiście mój telefon zaczął grać Love The Way You Lie i musiałam wstać.

Jeszcze tylko do środy muszę się pomęczyć, a potem święta i czas zupełnie będę mogła poświęcić nauce do matury, tzn. powtórkom. „Na naukę miałam 3 lata” – jak to powiedział pan prof.
Poszliśmy krok do przodu, zaryzykowaliśmy i nie żałuję. Boję się na razie, że to może być zbyt piękne, żeby… No właśnie. Wierzę jednak, że się uda.
A ostatnio w głowie mam ‘Eternal flame’ i nie mogę się jej pozbyć.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz