powoli ogarniam

Prawie wszystko mam już pozaliczane. Jeszcze jutro niemiecki, ciężko będzie, ale nie myślę na razie o tym. Czy średnia 3,8 w liceum ogólnokształcącym na koniec 3 klasy to mało czy dużo ? Nie wiem, ale wydaje mi się, że powinno być więcej. Jestem leniwa i sobie odpuściłam. W porównaniu z tamtym rokiem jest lepiej, ale za późno się obudziłam.

Fajny sen dzisiaj miałam. Nie chciało mi się w ogóle otworzyć oczu, na złość oczywiście mój telefon zaczął grać Love The Way You Lie i musiałam wstać.

Jeszcze tylko do środy muszę się pomęczyć, a potem święta i czas zupełnie będę mogła poświęcić nauce do matury, tzn. powtórkom. „Na naukę miałam 3 lata” – jak to powiedział pan prof.
Poszliśmy krok do przodu, zaryzykowaliśmy i nie żałuję. Boję się na razie, że to może być zbyt piękne, żeby… No właśnie. Wierzę jednak, że się uda.
A ostatnio w głowie mam ‘Eternal flame’ i nie mogę się jej pozbyć.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment