niedziela, 31 lipca 2011

sobota

Jest sobota, około 13:06. Ja wciąż siedzę w piżamie z nieułożonymi włosami, zajadając parówkę i popijając kawą. Miś nie przyjechał, został jeszcze dzień na wsi, ponieważ nie miał go kto podwieźć na autobus. A mówiłam zrób prawko!
Ja jestem już po dwóch godzinach. Powiem wam, że za długą przerwę miałam. Instruktor mówi, że dobrze mi idzie, ale ja nie jestem zadowolona! Narobię sobie niepotrzebnego stresu i oczywiście mnie to sparaliżuje, mimo to egzamin trzeba ustawić!
Mam ochotę na sesję. Gdzieś w plenerze, ale słońca brak i zdjęcia będą nieładne, a jeszcze dodać do tego moją twarz to już w ogólne nie będzie się ich dało nigdzie upublicznić… :)
Mam w końcu mojego HTC, tak na niego czekałam ! Ale z tym darmowym dostępem do facebook’a to chyba jakaś ściema. No nic zobaczymy. Jak załapię o co tak na prawdę w nim chodzi to się z wami moją wiedzą podzielę.
A teraz uciekam, bayoo!
____________________________________________
Czekam na Ciebie.
NUTKA

Brak komentarzy

Prześlij komentarz