poniedziałek, 8 sierpnia 2011

bez tytułu

To co znajduje się poniżej nie jest mojego autorstwa. Znalazłam to na jednej ze stron internetowych i jest tak prawdziwe i głębokie, że nie mogłam się oprzeć, aby wam tego nie pokazać.
„Chciałabym być Twoją ulubioną dziewczyną, chciałabym byś myślał, że jestem powodem, dla którego żyjesz tutaj, na tym świecie i chciałabym, aby mój uśmiech był Twoim ulubionym rodzajem uśmiechu, a sposób w jaki się ubieram, najbardziej Ci się podobał. Chciałabym, abyś mnie nie pojmował, a jednak wiedział doskonale, jaka jestem. Chciałabym, byś trzymał mnie za rękę, kiedy jestem zdenerwowana i zła i chciałabym, abyś zawsze pamiętał jak wyglądałam, kiedy pierwszy raz na Ciebie spojrzałam, ale przede wszystkim chciałabym, abyś mnie kochał, abyś mnie potrzebował i chcę, abyś beze mnie czuł się niekompletny i żeby beze mnie Twoje serce było złamane i abyś beze mnie spędził wszystkie noce bezsennie, abyś beze mnie nie mógł jeść i żeby myśl o mnie była ostatnią myślą przed Twoim snem”.
Piękne prawda?
A tak poza tym to u mnie wszystko dobrze. Martwię się tylko z jednego powodu, ale mam nadzieję, że to chwilowe. Chcę w to wierzyć. MUSZĘ! Szkoda by było wszystko niszczyć. Nie chcę się tak czuć. Chowam dumę do kieszeni, ale nie wiem jak długo wytrzymam. Mam zbyt szaleńczy temperament i beznadziejny charakter!

___________________
NUTKA

Brak komentarzy

Prześlij komentarz