piątek, 19 sierpnia 2011

czas mnie goni

Co można zrobić w sytuacji, kiedy nie potrafię zaufać osobie, którą bardzo kocham? Nie chcę go stracić, nie chcę żeby on mnie porzucił, a słowa „to koniec” stają się coraz bardziej rzeczywiste. Nie rozumiem całkowicie jak dwie osoby mogą tak bardzo nie móc się porozumieć. Żałuję każdego słowa, które zraniły jego serce.
Niemniej jednak mam wielką nadzieję i bardzo chcę wierzyć w to, że wszystko się uda.
Egzamin praktyczny coraz bliżej. Przydałyby się jakieś dodatkowe godziny jazdy, ale jakoś nie mam na to czasu. Potem będę tego żałować. I będę mówić sobie, że mogłam bardziej się przyłożyć to może bym zdała. Zawsze tak jest!
W dodatku od września znów szkoła. Dobrze, że zaocznie to będę miała więcej czasu na pracę (?). Jeśli dostanę tą pracę o której marzę to będę bardzo zadowolona. Mogłoby mi się w końcu coś udać.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz