spóźnione o MTV EMA i niedzielny Must Be The Music

Witajcie kochani,
przychodzę dziś do Was z dwoma tematami! Post jest spóźniony i można to zgonić na moje lenistwo, ale też chorobę. Ostatnio czuję się coraz gorzej. Przeziębienie mnie dopada co trochę, choroba do końca jest nie wyleczona, a ja jakoś nie jestem skłonna pójść do lekarza. Nie będę Wam tu smęcić.
Przechodzimy do postu.
Jak pewnie większość wie, niedawno odbyła się GALA MTV EMA, a ja jestem absolutną fanką takich eventów. Byłam bardzo podekscytowana kiedy ją oglądałam, ponieważ w końcu na scenę wrócił stary, dobry Eminem. Mega kocham tego człowieka! Nie wiem, nie pamiętam nawet kiedy i jak się to zaczęło, ta moja fascynacja jego osobą. Nie mam pojęcia. Jednego jestem pewna - zaczęło się to bardzo wcześnie, kiedy jeszcze byłam małą dziewczynką. (Zazdroszczę m.in Honoracie Honey Skarbek, że miała okazje być na tej GALI i widziała go na żywo).
Poniżej dam wam kilka linków, filmików i zdjęć z ostatniego czasu.
MUST BE THE MUSIC. W ubiegłą niedzielę miałam zaszczyt posłuchać i pooglądać na żywo występ pana absolutnie fantastycznego Adama Sztaby i magicznego zespołu LemON, którego fanką również jestem i nigdy nie przestanę ich słuchać (dużo tych "fanek" dziś.. ). Najpierw moje przewspaniałe lemonowe aniołki zaproponowały mi darmową wejściówkę na to wydarzenie z racji tego, że tak się udzielam i wspieram zespół. Zastanawiałam się na tym, bo to oznaczałoby, że mój narzeczony musiałby siedzieć 3,5 godz prawie sam w aucie, przed halą (na co oczywiście się zgodził i decyzje podjęliśmy wspólnie - jedziemy). Mnie zżerało poczucie winy więc brałam udział we wszystkich konkursach w których można było wygrać wejściówki do Must Be The Music. I wiecie co się stało ? WYGRAŁAM!. Dziękuję bardzo ekipie z Jake Vision [link] za tą wspaniałą nagrodę. Mój narzeczony wszedł ze mną. Fajny wieczór, fajne przeżycie! Byliśmy tam dla Adama i zespołu LemON. 12 osób przyjechało z różnych części Polski tylko po to by wspierać ich i dodać energetycznego kopa do całej tej otoczki. Wiem, że chłopaki z zespołu są nam wdzięczni, że przyjechaliśmy. I to jest najpiękniejsze uczucie pod słońcem.
Cała 7 półfinalistów była super, ShataQs [link].. rozwaliła system. Genialna - filmik/link poniżej. Występ Adama Sztaby [link] i zespołu LemON [link] - nieziemski!!!! A no i był jeszcze James Arthur ze swoim hitem Impossible.


Robin Thicke ""Blurred Lines / Feel Good" (Live)" - lubię Go ;)



Katy Perry - ""Unconditionally" (Live)" - wzrusza mnie za każdym razem.


Eminem Wins The Best Hip Hop Award WRĘCZENIE NAGRODY!


Kings Of Leon - ""Beautiful War" (Live)"


Bruno Mars - ""Gorilla" (Live)"


Miley Cyrus - ""Wrecking Ball" (Live)"


Eminem - ""Berzerk / Rap God" (Live)" - TEGO ZAZDROSZCZĘ KAŻDEMU KTO TAM BYŁ


Ron Burgundy Presents Eminem With The GLOBAL ICON Award - EMINEM odbiera nagrodę GLOBAL ICON! (Uwielbiam sposób w jaki ośmiesza ludzi, którzy nic nie znaczą, a najbardziej "szczekają")
- Afrojack..
-Who?
Hahaha do dziś się z tego śmieję.


The Killers - ""Mr. Brightside / Shot At The Night" (Live)"- facet ma ciekawą barwę.


WOW!!!!!!!!!!Imagine Dragons - ""Radioactive" (Live)" UWIELBIAM


A do czasu gali nawet nie wiedziałam, że piosenkę "I Love It" śpiewają te dwie panie: Icona Pop - ""I Love It" (Live)"

Jak klikniecie na zdjęcia to powinny się powiększyć.
To zdjęcie wstawiam ze względu na Jareda Leto - cudowne ma facet oczyska!
Thirty Second to Mars
Thirty Seconds to Mars

Katy Perry
  Katy Perry

Miley Cyrus
  Miley Cyrus

Robin Thicke
  Robin Thicke

Rita Ora
  Rita Ora

Rita Ora i EMINEM - zazdroszczę
  Rita Ora & Eminem

Marshall MY LOVE Mathers!
Eminem

Eminem  Eminem  Eminem

MUST BE THE MUSIC 
17.11.2013r
->>> Adam Sztaba i zespół LemON "Nice"<<<-

Post użytkownika Tylko muzyka. (POLECAM ten link - cały film - cały występ)
Tu macie oddzielny link z YT gdyby ten wyżej nie działał
->>> http://www.youtube.com/watch?v=w0mEFKUWYPY <<<-

Shata QS - Die Free - kupiła mnie w 100%

 



James Arthur - Impossible



No to trochę się u mnie działo ostatnio..
Komentujcie, który występ podobał Wam się najbardziej!
I co myślicie o duecie Sztaba & LemON ?

Aaa... całkowicie bym zapomniała:
W ubiegłą środę byłam na pierwszej wizycie kontrolnej u stomatologa...
Ząbki mam zdrowe - jeden do leczenia. Nie jest źle, niektórzy w moim wieku (21 lat) to już kilku nie mają... :)



11.12.2013 Jadę do Warszawy na koncert "Specjalny" (kolejny koncert LemONa - na razie nie zdradzili dlaczego specjalny.. przed LemONem wystąpią: IWONA KMIECIK, zespół MOMO, a gościem będzie MICHAŁ SOBIERAJSKI z The Voice of Poland). NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
Zapraszam wszystkich do Stodoły (biletów już prawie nie ma - trzeba się śpieszyć). Wydarzenie tu: https://www.facebook.com/events/438000586305698/?fref=ts

Nowa płyta zespołu LemON w końcu u mnie!
EDYCJA SPECJALNA

ZAPRASZAM na mój INSTAGRAM kliknij, aby przejść na stronę: Instagram
i TWITTER @xomaagentaa

Trzymajcie się cieplutko!
xo xo

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

34 komentarze:

  1. Oglądałam całą galę ^^ ciekawa była !!!

    ReplyDelete
  2. ojej, ile czasu Ci musiało zająć pisanie tego wpisu:O DOCENIAM!
    niestety, nie oglądałam-aż wstyd.. a zdjęcia śliczne!
    od razu wchodzę na insta i dodaję na TT hihi
    Pozdrawiam serdecznie-życzę udanego weeku!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak z dwie godzinki, może trochę dłużej. Jak zaczęłam pisać to myślałam że nie skończę hehe. Dziekujeeee! Ogromnie mnie cieszą takie komentarze 😊 również pozdrawiam i wzajemnie, ja weekend spędzam na uczelni!! :/

      Delete
  3. Eminem, Miley Cyrus, Imagine Dragons, Kings of Leon... ♥ i wiele innych w tej notce.
    Jestem zachwycona♥

    ReplyDelete
  4. Całą listę mojego sprzętu znajdziesz na podstronie: http://anatomiaduszy-photo.blogspot.com/p/my-cameras.html
    W tagach każdego postu piszę jakim aparatem zostały wykonane zdjęcia, te o które pytałaś są zrobione lustrzanką cyfrową. :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Oglądałam EMA po to, żeby zobaczyć, czy Linkin Park dostanie wygra w jednej z kategorii ;)

    ReplyDelete
  6. Tęskni mi się za koncertami. Ostatni, na którym byłam... booziu, Lemon, na którym dostałaś pierścionek! Kiedy to było ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj mi też.. ja ostatnio nie licząc Musta to tez byłam w wrześniu.. i czuję ten niedosyt,ale na szczęście za 10 dni już koncert

      Delete
  7. Ja zawsze oglądam MBTM, a MTV też obejrzałam i zachwycił mnie występ Katy Perry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ona też jest całkiem niezła, potrafi zachwycić :)

      Delete
    2. Właśnie ostatnio jej piosenki podbijają moją MP3 ;D

      Delete
  8. Niestety gala MTV zupełnie nie trafia muzycznie w moje gusta ;)
    Natomiast Must be the Music już zdecydowanie lepiej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tegoroczna gala nie była zachwycająca ale ogólnie jak dla mnie dało się oglądać :)
      Must - Shata! Mega! słyszałam ją na żywo i jestem zachwycona!

      Delete
  9. Nie wiem, czy już to pisałam, ale zapewne - nie poznałam nigdy wcześniej aż takiego wiernego fana. :-) Jestem pełna podziwu!

    A decyzji narzeczonego, że może postać pod halą tylko po to, byś mogła wziąć udział w wydarzeniu - czapki z głów :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jestem wierna jesli chodzi o muzykę, wokalistów, partnerów itd itd jestem wierna i nie nudzi mi się to. Nie jestem przede wszystkim fanka sezonowa! Chociaz... No one tez jakoś za bardzo mi nie przeszkadzają.

      Mój narzeczony jest diamentem. No nie mogłam znaleźć nikogo lepszego. Poświęcamy sie dla siebie i spelniamy marzenia :)

      Delete
    2. To jest piękne w miłości - zrobić dla drugiej osoby coś, czego nawet dla samego siebie nie chce się czasem zrobić. :-)

      Delete
    3. Ta jego bezinteresowna czysta milość jest cudowna!

      Delete
  10. Miley Cyrus <3

    Ogólnie świetny blog, obserwuję :D

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajna notka ! :) I SUPER BLOG
    Zachęcam Cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie ! :) Dużo robić nie trzeba i łatwo wygrać :)
    Pozdrawiam
    http://divoces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetny post, ja od zawsze uwielbiam Eminema <3

    ReplyDelete
  13. Też mi się wydaje, że to przez tę pogodę ;x

    ReplyDelete
  14. dziekuje za odwiedziny , z przyjemnoscia obserwuje :)

    ReplyDelete
  15. ooo fajny blog z checia bede obserwowac i zaprraszam do mnie moze ci sie spodoba ;) http://earfashion.blogspot.com/

    WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    ReplyDelete