Motywacja (Projekt blogowy "Październik w słowach")

To tylko część z tego co muszę przeczytać...
Witajcie kochani,
mamy 4 tydzień października, za jakiś miesiąc muszę oddać ostateczną wersję projektu dyplomowego. "Ostateczną", bo pewnie i tak wymagać będzie kilku poprawek. Siedzę, siedzę i myślę... Piszę. Interpretuje słowa z książek napisanych przez mądrzejszych ludzi ode mnie. Wydaje mi się po chwili, że ciągle piszę o tym samym, ale przecież nie spiszę tekstu żywcem z książki, bo to plagiat. No chyba, że użyję cytatu, ale z kolei i tych zrobi się za dużo, a jako inżynier chyba powinnam być bardziej... (tu brakowało mi odpowiedniego słowa). Być może dlatego, że inżynierem będę dopiero koło marca/kwietnia 2015, jak wszystko pójdzie po mojej myśli, a obrona będzie rzeczywiście tak łatwa jak to zawsze podkreśla promotor. Wiecie, że około 60-65% naszej oceny dyplomowej to punkty za średnią ocen z siedmiu semestrów nauki ? Więc na pracę, projekt i zaprezentowanie się + odpowiedź na pytania podczas egzaminu (obrony) zostaje jakieś 35% - czyli niewiarygodnie mało. Wystarczy mieć średnią 5.0, a w najgorszym wypadku i tak zaliczysz obronę i wyjdziesz z wynikiem 3,5 - 4.0, gdyby kompletnie zawalić egzamin końcowy i nie odpowiedzieć nawet na pytania egzaminujących. Aczkolwiek tak niski wynik mnie nie satysfakcjonuje, więc od kilku tygodni zmagam się z napisaniem pracy dyplomowej, podczas gdy moja mała księżniczka skacze mi w brzuszku i nie daje o sobie zapomnieć. Ona jest dla mnie największą motywacją, toteż ślęczę przed ekranem monitora i wystukuje synonimy słów z tych mądrych książek.


#30daysongchallenge


♫ #day11
A song from your favorite band.

Umieściłabym tu zapewne całą płytę LemONa - nic nowego.
(24 LISTOPAD - Premiera ich drugiej płyty "Scarlett") [LINK]


Post użytkownika LemON.


LemON - Lżejszy [LINK]
a tak brzmi Lżejszy na koncertach - [LINK]




♫ #day12
A song from a band you hate.

Nie wiem jakiego zespołu nienawidzę...
Ale może to być np:

 RED LIPS - To co nam było




♫ #day13
A song that is a guilty pleasure.

Musiałam wygooglować co to takiego "guilty pleasure", bo z kontekstu zdania jakoś mi to nie pasowało. Po chwili zorientowałam się, że może chodzić o utwór, który skrycie nam się podoba, ale wstydzimy się go słuchać przy innych. Każdy skrzywi się gdy powiesz, że lubisz Britney... (przynajmniej w moim otoczeniu).

Britney Spears - Gimme More [LINK]




♫ #day14
A song that no one would expect you to love.

Dla ludzi lubiących mocne brzmienia:

First Of The Year (Equinox) - Skrillex [LINK]




To tyle na dziś...
Zapraszam was na mojego Instagrama [LINK]
Przestawiliście już zegarki?


Proste prawda?

A tak wyglądać będzie okładka drugiej płyty LemONa "Scarlett"
Miłego dnia!
♥♥

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

32 komentarze:

  1. Powodzenia z pisaniem pracy ;) Na pewno dasz radę ;)
    Red Lips uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  2. Trzyman kciuki za pisanie pracy - na pewno wszystko pójdzie po Twojej myśli!

    ReplyDelete
  3. Amazing post!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    ReplyDelete
  4. Dużo pracy przed Tobą, ale dasz radę :)

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki za pracę, na pewno Ci się uda! :)

    ReplyDelete
  6. Widzę książki podobne do kierunku w jakim się uczyłam. Co studiujesz?

    ReplyDelete
  7. Obrona to pikuś! W odniesieniu do tych wszystkich zaliczeń, projektów egzaminów to kilka/kilkanaście przyjemnych minut i papierek :)

    ReplyDelete
  8. Pisanie pracy tylko wydaje się takie przerażające właściwie dopóki się na dobre nie zacznie. Potem trzeba tylko wymusić w sobie tą systematyczność! A potem leci jak z górki:) a Obrona jest ukoronowaniem tej naszej ciężkiej pracy:) powodzenia

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, systematyczność najwazniejsza...

      Delete
  9. ech a mi brakuje tej nauki i tego pisania mądrych rzeczy :D chcem na studia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. w każdym wieku możesz iść na studia.. ;)

      Delete
  10. Pamietam to jak dzis, sam poczatek ciazy, sennosc nie do opanowania, mdlosci, totalna niemoc i...
    Praca mgr w toku etap najgorszy, ten na ktorym jestes, ja zmienialam co 3 slowo wtedy to juz nie plagiat :p Obronilam na 5 , bedzie dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje ze u mnie bedzie podobnie ! :)

      Delete
  11. Replies
    1. To fajnie, im nas wiecej tym lepiej ��

      Delete
  12. Replies
    1. tak tez nie moge o tym myslec bo zwariuje

      Delete
  13. Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz ♥ Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj przemyślenie, sposoby na nudę? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie bo dopiero zaczynam.
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje!!! tak bardzo mi milo :)
      jasne - na pewno taki post sie pojawi

      Delete