love you

Daje mi radość każdego dnia, poranka, wieczoru, nocy. Daję mi siłę na przetrwanie w świecie, w którym liczą się dobra materialne, a co z duchowymi? Daje mi swój uśmiech, dzięki czum ja też się uśmiecham. Daje mi całego siebie, dzięki czemu ja mogę oddać się w całości jemu i marzeniom. A wyobraźnia moja nie zna granic. Zakochanie to kolejny punkt rutyny, ale tą miłością mogę i chcę żyć !

Z mojego czytania nic nie wyszło, bo nie mam czasu nawet usiąść spokojnie i się za to zabrać. W pełni pochłania mnie szkoła, nauczyciele, sprawdziany itp. Ale już jutro odetchnę. Dwa tygodnie – wydaje się mało i pewnie szybko zleci, ale mam nadzieję, że odpocznę, bo popadam powoli w monotonię. Zauważyłam nawet, że budzę się wciąż o tej samej porze, bez budzika, bo instynkt podpowiada mi we śnie, że czas już wstać. Tak jakby było coś ze mną nie tak. Codziennie wstając wzdycham sama do siebie i odliczam dni do weekendu. Piątek jest niesamowicie wyczekującym dniem tygodnia. Teraz to zauważyłam…

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment