ja nic już nie zrobię

Już dawno nie przelało się przez mój organizm tyle alkoholu. Już dawno nie czułam jak to jest nie pamiętać co się mówiło i ile krzywd się wyrządziło. Mam nadzieję że zachowałam odrobinę godności. Tylko teraz stawiam pytanie czy „po alkoholu ludzie zawsze mówią prawdę” ? Jeśli tak, to co mam dalej zrobić? Jeśli nie (i za tą opcją jestem) obiecuję być lepszą. A dzisiaj zaczęłam się zastanawiać dzięki jednej osobie czy on rzeczywiście zasługuje na mnie? A może powinnam spojrzeć na to z drugiej strony czy ja zasługuję na niego.. Co chciałam to zrobiłam i czego nie chciałam, niestety też. Dowiedziałam się dużo o sobie i wiem, że idealna nie jestem i nigdy nie byłam. Egoistką jestem. Wymagałam za dużo, a zarazem za mało od siebie. Teraz wiem. Przepraszam !

Dziękuję wszystkim, którzy byli.
Nawet nie wiedziałam, że mogę liczyć na niektóre osoby, a okazało się zupełnie inaczej. Muszę chyba zacząć ufać ludziom, jestem mega pozytywnie zaskoczona i mimo, że niektórzy dość szybko odjechali mam nadzieję, że w dobrych nastojach. Mój tata stwierdził, że 1/3 tych osób będzie gadało za plecami o warunkach panujących tu gdzie mieszkam. Myli się, ja w nich wierzę. 
Każda z tych osób jest inna, dlatego jest wyjątkowa – dziękuję!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment