płynie nam czas

Jest dobrze, ostatnimi czasy jest bardzo dobrze, aż boję się, że to wszystko pryśnie. Na obecną chwilę na mój związek z M nie mogę narzekać. Nauczył się słuchać, jest coraz mniej nieporozumień i kłótni. Ja wiem, że w każdym związku są zgrzyty i nie ma ideałów. I może to samolubne, ale ja bym chciała mieć idealny związek. A z drugiej strony to może być nudne. No nie wiem, po prostu bardzo chcę, aby było tak jak teraz.
Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy. Rok i 1o miesięcy temu ja i mój M postanowiliśmy być razem. To było 699 dni wstecz. Nic więcej dziś nie dodam. Nie mogę myśleć, wciąż mam w głowie wczorajszy dzień. Było mega miło.
Dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment