i nie opuszczę cię…

Kolejna para ślubowała sobie miłość, wierność i uczciwość małżeńską, oraz, że nie opuszczą się na wieki. Nigdy, przenigdy nie płakałam na takich uroczystościach. Zawsze tylko miałam uśmiech od ucha do ucha i cieszyłam się ich szczęściem! Ale tym razem kiedy spojrzałam na pannę młodą, na jej oczy, na to jak ona patrzyła na pana młodego, zauważyłam jak bardzo go kocha i nie jedna łza spłynęła po moim policzku. Żeby tego było mało ksiądz przeczytał najpiękniejszy hymn o miłości jaki tylko może być!
 1 List do Koryntian
:
Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Gdybym też miał dar prorokowania
i znał wszystkie tajemnice,
i posiadał wszelką wiedzę,
i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił.
a miłości bym nie miał,
byłbym niczym.
I gdybym rozdał na jałmużnę całą majętność moją,
a ciało wystawił na spalenie,
lecz miłości bym nie miał,
nic bym nie zyskał.
Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą;
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma. [...]
Większość z was pewnie zna ten hymn! Patrząc na zakochanych i słuchając tych słów, można się wzruszyć! Wesele było pełne pozytywnej energii, a orkiestra była cudowna! Na poprawinach też się wybawiłam. Wstałam godzinę przed uroczystością. Ale zdążyłam. Gratuluję młodym i życzę im wytrwałości w postanowieniach.
Złapałam welon, a mój M muszkę… Ale na nas jeszcze nie czas.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment