piątek, 2 września 2011

dzień bloga 2011

Wiem, wiem, że to było 31 sierpnia, ale ja nie miałam czasu napisać notki. Ciągle nie mam czasu na nic. Bo… bo mi się nie chce. No dobra, ale zasady zabawy są takie: Muszę wytypować 5 blogów, które czytam, a dla was mogą być one nieznane. W ten sposób mamy okazje wszyscy lepiej się poznać i takie tam. No to zaczynam.
1. Pierwszy blog prowadzi dziewczyna, którą bardzo polubiłam i nigdy nie mogę doczekać się następnej notki. Zachęcam was do czytania jej bloga. Kiedyś dziewczynawampira, a dziś  - zeppelinowa
2. Drugi blog prowadzi chłopak o imieniu Krystian, którego znam osobiście, ale jego artystyczna dusza wciąż mnie zadziwia, nie da wyczytać się z jego postaci, jak bardzo wrażliwy jest na  piękno – pijanyszczesciem
3. Trzeci blog prowadzi dziewczyna, której historie zawsze ciekawią, a kiedy się ją czyta nie ma poczucia znudzenia, wręcz przeciwnie, chce się więcej – Labrava
4. Czwarty blog odwiedzam najczęściej. Prowadzi go dziewczyna o niezwykłym wnętrzu i ciekawym uosobieniu. Kiedy trafiłam na jej blog dobrych kilka miesięcy temu, od razu zabrałam się za czytanie jej historii od samego początku. Niesamowicie silna i zabawna – Paulina804
5. Nie mam pomysłu na piąty blog. Nie wiem ilu z was może ją lubić, a ilu nienawidzić, ale zaryzykuję. Kiedy mam czas chętnie przysiadam i czytam blog Honoraty Skarbek. Obecnie w okół niej dzieje się dużo, kiedyś była zwykłą blogerką i być może na pamięć starych czasów wspomnę ją tutaj – Honey
Mam nadzieję, że choć troszkę wam przybliżyłam inne blogi, i że tak jak ja będziecie czytać i komentować w miarę często.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz