wirus

Od kilku dni mój organizm odmawia posłuszeństwa! Gardło pali mnie przeokropnie. Kaszel nie daje spać, a powietrze wydaje się bardzo ciężkie. Leżenie w łóżku nic nie daje, garść leków tylko mnie osłabia. Wiem, że powinnam się wybrać do lekarza, ale nie mam siły się jakoś ogarnąć i wstać z łóżka!
Samopoczucie nie jest najlepsze, a w dodatku dziś dowiedzieliśmy się, że siostra mojej mamy zmarła kolo południa. Jak widać nie każdy potrafi wygrać z rakiem. Szkoda mi takich ludzi, niektórzy są na prawdę młodzi, jeszcze tak mało widzieli na świecie, nie doświadczyli niektórych rzeczy, nie zdążyli spróbować wszystkich przyjemności, nie nacieszyli się w pełni życiem i nie odkryli kim tak na prawdę są. To smutne, rzeczywistość dobija nas do ziemi jeszcze lepiej niż grawitacja. Wierzę, że cioci będzie lepiej tam na górze.
Zwariowałabym sama w tym domu, ale ma się kto mną opiekować. Mój M wziął wolne do końca tygodnia i ładnie się mną opiekuje. Robi mi ciepłe herbatki i zawsze jest, kiedy czegoś potrzebuje, za to bardzo Ci dziękuję kochanie!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Post a Comment